Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Μια βόλτα στα αγαπημένα μου IZI SHOPS ... όμορφες προτάσεις & λύσεις για την διακόσμηση σπιτιού !!!!!


Μέσα Οκτώβρη, το φθινόπωρο ήρθε .... !!!!! Αφού περάσαμε το πρώτο σόκ με την αλλαγή θερμοκρασίας... αρχίζουμε σιγά σιγά να στρώνουμε χαλιά, να "κατεβάζουμε" τα χειμερινά ρούχα και παπούτσια και φυσικά τις κουβέρτες και τα παπλώματα!!!

Είναι μια δύσκολη αλλαγή και συνήθως αρκετά κουραστική .....!!! Όταν όμως όλα τακτοποιηθούν, τότε αρχίζεις όχι μόνο να αποδέχεσαι την αλλαγή αυτή .... αλλά και να αναζητάς την βολική σου θέση στον καναπέ με το ζεστό σου καφεδάκι και την συντροφιά μιας όμορφης συζήτησης... την κουβερτούλα σου με ένα ενδιαφέρον βιβλίο και το τζάκι αναμμένο, ή ακόμη ένα Σαββατόβραδο στο σπίτι με μια καλή ταινία!!!!

Για να ομορφύνουμε ακόμη πιο πολύ αυτές τις ωραίες στιγμές .... αυτή είναι η κατάλληλη εποχή, να ανανεώσουμε με μικρές ή μεγάλες πινελιές τον προσωπικό μας χώρο!!!!

Έτσι λοιπόν και εγώ μιας και έστρωσα τα χαλιά μου, έπλυνα τις κουρτίνες μου!!! κατέβασα τα χειμερινά μου και φυσικά έβαλα το αγαπημένο μου παπλωμά ..... που ζέστανε το κοκκαλάκι μου, επισκέφτηκα την αγαπημένη μου φίλη Ράνια στο κατάστημα IZI shops (είδη σπιτιού) για να δώ από κοντά όλες τις νέες παραλαβές του φθινοπώρου ....άμεσα για να προλάβω καθώς τα περισσότερα είδη γίνονται ανάρπαστα!!!! Όσες φορές και να μπω στο συγκεκριμένο κατάστημα δεν μπορώ να φύγω με άδεια χέρια..... δεν ξέρω τι πρώτα να διαλέξω... !!!!! Επιλέγω πάντα να επισκέπτομαι καταστήματα  με γούστο, μεράκι, ευγένεια και σωστή εξυπηρέτηση.... και το IZI είναι ένα από αυτά τα καταστήματα. 








Η Κατερίνα και η Ράνια, είναι πολύ ενημερωμένες σχετικά με την διακόσμηση όλων των χώρων ενός σπιτίου και επιλέγουν πάντα τα καλύτερα προιόντα, σε πολύ καλές τιμές!!!




Αγόρασα μια όμορφη vintage πολυκορνίζα για να βάλω τις φωτογραφίες του μπόμπιρα στην κρεβατοκάμαρά μας και βέβαια σημείωσα πια άλλα κομμάτια με ενδιαφέρουν. Η καλή μου φίλη Ράνια... λοιπόν δεν με άφησε να φύγω με άδεια χέρια για εσάς!!!! Μια δεύτερη πολυκορνίζα δώρο για τις φίλες και τους φίλους του antwnialoves!!!!


Ετοιμαστείτε την Δευτέρα17/10/16 θα ξεκινήσει νέος διαγωνισμός ..... !!!!! Μείνετε συντονισμένοι!!!!!

Όλες οι νέες παραλαβές καθώς και περισσότερες πληροφορίες των IZI shops στην σελίδα τους στο facebook:IZI shops-Σέρρες

Περιμένω με χαρά τις δικές επιλογές απο την φθινοπωρινή συλλογή!!!!

 
Μπορείτε να με ακολουθήσετε και στα social media:


facebook  instagram twitter pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου