Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Tufrogs ... μία νέα πρόταση στο παιδικό ρούχο !!!!






 Κάποια στίγμη μια πολύ καλή μου φίλη, μου έστειλε ένα link με το site της εταιρείας Tufrogs, γραφοντάς μου, ρίξε μια ματιά στο στυλ των συγκεκριμένων ρούχων, αν είχα παιδάκι έτσι θα ήθελα να το ντύνω! 

 Ρίχνωντας μια ματιά λοιπόν στο συγκεκριμένο site, διαπίστωσα με χαρά ότι η φιλοσοφία της εταιρείας είναι ακριβώς αυτό που αναζητούσα, ρούχα άνετα, για όλες τις ώρες, χωρίς στάμπες και περίτεχνα σχέδια ακολουθώντας την τελευταία τάση της μόδας, το streetstyle.

 Ένας ακόμη λόγος που με ώθησε να θέσω άμεσα την παραγγελία μου, ήταν ό,τι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι αμιγώς Ελληνική. Όλα τα ρούχα σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα! Δημιουργήθηκε πρόσφατα, από μια παρεά φίλων στην Θεσσαλονίκη, οι οποίοι είναι και γόνεις με σκοπό να δημιουργήσουν μια σειρά παιδικών ρούχων σε προσιτές τιμές και σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις των γονέων. " Σέ έναν κόσμο του ρόζ και του μπλε, πιστεύουμε ότι τα ρούχα των παιδιών δεν πρέπει να διαχωρίζονται κατά φύλο και ότι το ντύσιμο πρέπει να είναι εύκολο και διασκεδαστικό, για όλους."

 Τα συγκεκριμένα ρούχα θα τα βρείτε στο e-shop της εταιρείας: Tufrogs , όπου και έκανα την πρώτη μου δοκιμαστική παραγγελία πολύ εύκολα και απλά, προσφέροντάς μου και κουπόνι 10% έκπτωσης για την πρώτη παραγγελία. Μπορείς να δημιουργήσεις λογαριασμό ώστε να μην περνάς κάθε φορά τα πλήρη στοιχεία σου και φυσικά να επωφεληθείς όλα τα προνόμια των μελών, όπως ενημερώσεις, νέα, προσφορές κ.α.



 Η παραγγελία μου ήρθε άμεσα (χωρίς να πληρώσω μεταφορικά ... το τονίζω), χωρίς κανένα πρόβλημα, σε μία πολύ ωραία και προσεγμένη συσκευασία που δηλώνει ότι οι άνθρωποι της Tuforgs προσέχουν και την τελευταία λεπτομέρεια.
 
Είμαι ενθουσιασμένη, με το πόσο άνετα και μαλακά είναι τα υφάσματα που χρησιμοποιούν, χωρίς ευαισθησία ώστε να χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο πλυσίματος και ούτε βέβαια να δυσκολεύουν το σιδέρωμα. Η ποιότητα δε εξαιρετική!
 

 Όταν τα ρούχα προσφέρουν ποιότητα, άνεση, αλλά και υφές μαλακές και ευχάριστες, όπως η συλλογή παιδικών ρούχων της Tufrogs, τότε τα παιδιά μας είναι πιο χαρούμενα, πιο ανέμελα και πιο χαμογελαστά!!


 Σας περιμένω επίσης:

facebook  instagram twitter pinterest
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου